Jag ska med mina bara fingernaglar kravla mig ur denna helvetesgrop..

Real Madrid gick vidare i Copa del Rey mot Malaga, och katten Benzema som har fått otroligt mycket kritik då och då går från klarhet till klarhet.. Love the guy! Och jag har en Spanien-resa inbokad i sommar.
Det tråkiga som har hänt är att jag fortsätter att vara drygt sjuk.. Först spökade min jävla höft.. Troligtvis sen jag blev påkörd i USA för nåt år sedan.. Sedan så låg inlagd på sjukhus för magfanskapet under julen.. Och nu är jag grymt förkyld på det, så att jag får ont i lederna.. Två olika termometrar visar 36 grader, men dom måste ljuga..
Det dryga med att vara sjuk, förutom faktumet att man mår piss och är, ja sjuk, så kan jag inte gymma.. Precis när jag var på väg att nå min fysiska toppform..
Jag får ju dock mycket tid över till att se en massa bra film och fotboll och sådant skoj istället, under dom få timmar jag inte är på jobbet då.. Idag så jag på Eyes Wide Shut som är min absoluta favoritfilm (har till och med en tatuering med ett motiv från den) och på Roma-Fiorentina på tv. Usch vad jag skulle vilja ha tillbaka Gago i Real, han känns som en Guti fast utan finessen och frisyren. Mycket bättre än Khedira iallafall.. Sen så åt jag god hajmal i kokosmjölk alá Kalle, mycket gott..
Apropå ingenting så är jag med i Vem Vet Mest på SVT den tredje april..
Nu ska jag glo på lite CSI innan jag somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0